Belépés

TUTI magántanár-közvetítő
Országos magántanár adatbázis

 

TANÁRT KERESEL?

Több száz magántanár hirdetése egy helyen

Egyszerű, gyors, ingyenes keresés

TANÍTANÁL?

Több ezer sikeres közvetítés

Több mint 10 éves tapasztalat a magántanár-közvetítésben

Józsa Szabolcs

Analízis, Differenciálszámítás, Gazdasági matematika, Integrálszámítás, Kémia, Kombinatorika, Kvantitatív módszerek, Matematika, Matematikai statisztika, Mátrixszámítás, Operációkutatás, Statisztika, Valószínűségszámítás

További információ

 

Török Csaba HATÉKONY ÉS LELKIISMERETES OKTATÁS, TEHETSÉGGONDOZÁS AZ ASTORIÁNÁL, ANGOLUL VAGY NÉMETÜL IS!

Analízis, Atomfizika, Bevezetés a matematikába (ELTE), Csillagászat, Differenciálegyenletek, Differenciálgeometria, Differenciálszámítás, Dinamika, Diszkrét matematika, Értékpapírszámtan, Fizika, Fizika idegen nyelven, Gazdasági matematika, Hőtan, Integrálszámítás, Kémia, Kémiai számítás, Kombinatorika, Komplex függvénytan, Komplex számok, Kvantitatív módszerek, Lineáris algebra, Matematika, Matematika alapjai (ELTE), Matematika idegen nyelven, Mátrixalgebra, Mátrixszámítás, Mechanika, Operációkutatás, Optimumszámítás, Statisztika, Számelmélet, Valószínűségszámítás, Véges matematika

További információ

 

HU.PRIVATESTUDENT.CLUB

Angol nyelv, Német nyelv

További információ

 

 

Mándy Attila ***** __ Egyetemek __ ==> __ Extrém tananyagok __ ==> __ Versenyfelkészítés ____ _ _ _ _ _ _ Általános és középiskola _ _ ==> _ _ Közép- és emelt érettségi _ _ _

Bemutatkozás

Általános iskola. Középiskola (közép- és emelt szint). Egyetemek extrém tananyagai. Tehetségek gondozása.
______________________

_
__
_____
___________
______________________

Tartalom (Javaslom, hogy a rád vonatkozó szakaszt mindenképp olvasd át!):

Elérhetőségeim

Magamról
Tapasztalataim
Elképzeléseim

Egyetem (ZH-ra, vizsgákra felkészítés)
Érettségik (közép- és emeltszint)
Általános iskola (évközi)
Középiskola (évközi)
Tehetséggondozás

_____________________________________

Elérhetőségeim:
Tel: 06 / 30 / 503 0127
Email: matematikaoktato@yahoo.com
Általában naponta nézem, de ha sürgõs, inkább hívj!
Ha még nem beszéltünk, és e-mailt küldesz, kérlek, értesíts mobilon!
_____________________________________

Magamról: A Budapesti Fazekas Mihály Gimnázium speciális matematika tagozatán jeles, majd az ELTE matematika szakán kitûnõ eredménnyel végeztem. Egyetemi éveim alatt 4 alkalommal, általános- és középiskolában összesen 3 ízben nyertem el országos matematika verseny elsõ díját.
_____________________________________

Tapasztalataim: Az elmúlt évek oktatási tapasztalatainak eredményeként átfogó ismereteim alakultak ki a budapesti egyetemek (ELTE, BME, Corvinus, BGF, OE, ZNE, SZIE stb.) matematika tananyagairól, mind a BSC, mind az MSC szakok esetén. Jó néhány esetben kerestek meg a normáltól eltérõ, speciális matematikai problémákkal, tananyagokkal.
Emellett a normál általános- és középiskola, valamint a speciális matematika tagozatok tananyagának oktatásában is tapasztalatokra tettem szert. Gyakran keresnek meg tanulási nehézségekkel küzdõk is. Esetükben talán még inkább döntõ jelentõségû a közvetlenség, a tudás hétköznapi, egyszerûsített közlése, a kisebb sikerek pozitív értékelése. (ld. még alább)
_____________________________________

Elképzeléseim: Az egyéni oktatásban talán pont személyes jellege miatt hiszek. Ezért minden tanítványomnak felajánlom, hogy tegezõdjünk. Bármely szintû is a kihívás, az együtt tanulás során, a magyarázatok tekintetében központinak érzem az egyszerû, hétköznapi közlésformát, a szakszavak és képletek valódi értelmezését. A kezdetben idegennek tûnõ, nehezen átlátható formalizmus sokaknak joggal jelent problémát. A téma - ezzel sok esetben teljesen egyenrangú - egyszerû szavakkal, gondolatokkal történõ megértésével tapasztalatom szerint azonban kialakítható egy átfogó kép. Fokozatosan közelítve az adott iskola által elvárt szakszerû megfogalmazásig, végül a formális átlátásig, leírásig kell eljutni. Ez általában azoknál a tanulóknál is eredményre vezet, akik nem érzik magukat erõsnek a matematika terén, és a leghatékonyabb módot szeretnék választani a dolgozatok, vizsgák sikeres teljesítéséhez.
_____________________________________

Egyetem (ZH-ra, vizsgákra felkészítés): Szinte a matematika bármely területérõl vállalok oktatást, szinte bármilyen szinten. Ugyanakkor (ezt talán nem mindenkivel közlik) a matematika máig fejlõdõ tudomány. Bár általában egy-egy ág oktatásakor úgy tûnik, némileg egységesült (pl. analízis, statisztika, stb.), valójában mindig sokszínû, és szinte véget nem érõnek mutatja magát.
A normál tananyagok (ld. alább) esetében általában nem szükséges semmilyen segédanyagot e-mail-ben küldened, azt személyes találkozáskor elegendõ átfutnom. (Ettõl még az a jó és a hatékony, ha mindent átküldesz, ami egyszerűen elküldhető.)
Extrém tananyagok esetén azonban feltétlenül bármilyen elérhetõ információt (tematika, ZH, órai-, elõadási jegyzet) kérlek, a fenti címre továbbíts!
Támpontnak:
Normál: pl.: BGF, OE, SZIE: Statisztika, Analízis
Extrém: pl.: ELTE, BME Gráfelmélet, Formális nyelvek és automaták; ELTE absztrakt algebra; BME parciális differenciálegyenletek
_____________________________________

Érettségik (közép- és emeltszint): Akármilyen szintrõl is indulsz el, az érettségi követelményrendszere az, ami a célt megszabja. Együttes munkánk során általában fokozatosan mindketten egyre jobban érezzük, hogy melyik területen kell az ismereteket bõvíteni, melyik esetben igényli a cél az otthoni gyakorlást. Bár rögzített cél, hogy a vizsga megírására az elvárt szintre képessé válj, az, hogy az érettségi hátterében lévõ matematikai ismereteket milyen részletességgel és mélységgel tárgyaljuk, részben tudásodtól, részben érdeklõdésedtõl is függ.
_____________________________________

Általános iskola (évközi): Minél fiatalabb valaki, annál hétköznapian értelmesebben, nyitottabban közelít egy feladathoz, témához. Másrészt a kicsiknek sokkal személyesebb, érzelmibb a viszonyuk azzal, mint egy tapasztalatokkal rendelkezõ felnõtt korúnak. Ahhoz, hogy megértsük egymást, nekem kell alkalmazkodnom az õ nyelvéhez, gondolkodásmódjához.
Termésszetesen sokat lehet tanulni egy gyerektõl kérdéseibõl, válaszaiból is. Megdöbbentõ a gyerekek sokszínû, egyéni gondolkodásmódja, amit semmiképp sem elfojtani, hanem kibontakoztatni, továbbérlelni érdemes. Ebben a romlatlan tanulási állapotban megkockáztatom, hogy még minden oktatás egyben tehetséggondozás is.
_____________________________________

Középiskola (évközi): Általában jelentõs hiányosságok, gondok esetében keresnek meg. Sok esetben a feladat kettõs, mert a tananyag szerkezete miatt mindig az éppen aktuális dolgozat formális teljesítése a külsõleg adott cél. Jogos, hogy egy bukás közeli helyzetbõl elõször ki kell tudni kecmeregni, és csak azután lehet építkezve, stabilan sikereket elérni. De még ez esetben is az a hatékony, ha az adott tananyaghoz szükséges korábbi ismereteket megerõsítjük a „túlélésig”, miközben a stresszt csökkenteni kell a sikerek átélésével.
Egy meglévõ közepes vagy jó matematikai alap esetén az új tananyagnál fontos a háttér, a megértés és a probléma megélése. A formális elvárások idõre történõ teljesítése gyorsítható a begyakorlással, a megoldható feladattípusok bõvítésével.
_____________________________________

Tehetséggondozás: A versenyekre (Zrínyi, Bólyai, Arany Dániel, OKTV) történõ felkészülések esetén, a várt feladattípusok sikeres megoldásán túl, általánosabbnak tartom a célt. A tehetség kibontakoztatása, az alkotás élménye, a tudás-, és ötletbázis növelése, az asszociációs képesség javítása az elsõdleges. Az apróbb gyengeségek, jellegzetes hibák közös kiszûrése is a felkészülés fontos részét képezi.
A tehetséggondozás azonban nem csak a versenyekrõl szól, sőt az igazi tehetséggondozás biztosan nem arról szól. Ha valaki versenyekre szeretne készülni, szívesen segítek benne, de fontosnak tartom az egyéni sajátosságok megismerését, azon területek megtalálását, amelyekben a tehetség igazán otthon érzi magát, ezek igazán szabad kibontakoztatását.

 

 

 

Adataim

Cím:
Budapest
Telefonszám:
06-30/503-0127
Tanít saját helyszínen?
Igen: ELTE Pázmány Péter sétány 1/A , I. ker. Batthyany u.
Házhoz megy?
nem
Vállal csoportos oktatást?
Igen, max. 8 fő
Vállal online oktatást?
nem

 

Tanított tárgyaim

TárgySzintÓradíj
Algebra Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Analízis Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Bevezetés a matematikába (ELTE) Egyetem4000 Ft / 90 perc
Differenciálegyenletek Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Differenciálszámítás Középiskola, Érettségi / Felvételi, Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Diszkrét matematika Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Filozófia Középiskola, Érettségi / Felvételi, Főiskola, Egyetem2000 Ft / 60 perc
Fizika Általános iskola, Középiskola2500 Ft / 60 perc
Formális nyelvek Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Gazdasági matematika Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Gazdasági számítások Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Geometria Középiskola, Érettségi / Felvételi, Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Gráfelmélet Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Kombinatorika Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Komplex számok Főiskola, Egyetem4000 Ft / 90 perc
Lineáris algebra Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Matematika Általános iskola, Középiskola, Érettségi / Felvételi3000 Ft / 60 perc
Matematika alapjai (ELTE) Főiskola, Egyetem5000 Ft / 90 perc
Matematikai logika Főiskola, Egyetem5000 Ft / 90 perc
Mátrixszámítás Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Statisztika Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Számelmélet Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc
Valószínűségszámítás Középiskola, Érettségi / Felvételi, Főiskola, Egyetem5000 Ft / 90 perc
Véges matematika Főiskola, Egyetem4500 Ft / 90 perc

Üzenet küldése

Név:
E-mail:
Üzenet:
 
Ellenőrző kód:
 

 

 

TUTI magántanár-közvetítő - országos magántanár-adatbázis, magántanár kereső